footballAn icon of a footballticketAn icon of a event ticketshoppingcartAn icon of a shoppingcartfanzonefanzonetwittericon of twitterfacebookicon of facebookfacebookSquareicon of facebookSquarearrowDownicon of an arrow looking downarrowRefreshicon of 2 arrowsarrowCircleicon of 1 arrow cirlceprizecupicon of a prizecupinterfaceicon of an interfaceprofileicon of a profiletrashcanicon of a trashcanup-arrowicon of an upload arrowdown-arrowicon of a down pointing arrow
football An icon of a football ticket An icon of a event ticket shoppingcart An icon of a shoppingcart fanzone fanzone twitter icon of twitter facebook icon of facebook facebookSquare icon of facebookSquare arrowDown icon of an arrow looking down arrowRefresh icon of 2 arrows arrowCircle icon of 1 arrow cirlce prizecup icon of a prizecup interface icon of an interface profile icon of a profile trashcan icon of a trashcan up-arrow icon of an upload arrow down-arrow icon of a down pointing arrow

Customer Service

 

Verzending & levering

 

Wat is de leveringstermijn?

Alle bestellingen worden verstuurd vanuit België. Alle leveringen zullen uitgevoerd worden door BPost of UPS in opdracht van Club Brugge en Gemaco De producten die beschikbaar staan op de Club Brugge Shop zijn meteen leverbaar tenzij anders vermeld. Mocht dit om één of andere reden niet zo zijn, zullen wij u onmiddellijk hiervan telefonisch of via mail op de hoogte brengen. Indien een artikel niet in voorraad zou zijn, zal u een alternatief van dezelfde waarde of een cadeaubon aangeboden worden. Na ontvangst van uw bestelling en betaling wordt uw order zo snel mogelijk klaargemaakt voor verzending.

Niet-gepersonaliseerde bestellingen zullen binnen de 4 werkdagen geleverd worden.
Gepersonaliseerde shirts zullen binnen de 7 werkdagen geleverd worden. Andere gepersonaliseerde items zullen binnen de 10 werkdagen geleverd worden.



Wat zijn de verzendkosten?

Voor elke verzending binnen België zullen €5 verzendkosten aangerekend worden. Voor bestellingen met een waarde hoger dan €100 die in België geleverd moeten worden, zullen geen verzendkosten worden aangerekend. Dit geldt niet voor bestellingen die naar het buitenland verzonden moeten worden. Voor buitenlandse zendingen hangt de transportkost af van het land van bestemming. De transportkost geldt voor zendingen tot en met 5 kg.

 

Retouren

 

Kan ik een bestelling terugsturen of ruilen?

Dat kan u inderdaad en zonder enig probleem! Als particuliere consument beschikt u over een termijn van 14 dagen na ontvangst van de goederen waarbinnen u kunt verzaken aan uw aankoop. U dient Gemaco NV hiervan op voorhand schriftelijk (clubbrugge-shop@gemaco-group.com van op de hoogte te brengen. Deze periode van 14 dagen is te rekenen vanaf de thuislevering van de goederen. Mochten onze producten niet voldoen aan uw wensen, dan kan u dit melden en mits betaling van de transportkosten, noch opgave van reden, terugzenden op voorwaarde dat de verpakking intact is gebleven. Derhalve zal een geopende verpakking u niet meer toelaten af te zien van de aankoop. Na ontvangst van de geretourneerde goederen heeft u recht op andere producten ter waarde van de productwaarde van uw originele bestelling, een cadeaubon of een terugbetaling. Dit verzaakrecht geldt niet voor zakelijke klanten. Let wel, gepersonaliseerde of bedrukte T-shirts kunnen niet worden terruggestuurd of geruild.

Voorwaarden

  • - ongebruikt
  • - onbeschadigd
  • - originele verpakking
  • - etiket moet nog aan kledij bevestigd zijn
  • - Club Shop behoudt zich het recht om retouren te weigeren en het bedrag niet terug te betalen, wanneer het vermoeden bestaat dat de artikelen reeds gebruikt zijn of door schuld anders dan die van clubshop of de leverancier van het artikel zijn beschadigd.

 

Mocht u hier nog vragen omtrent hebben, aarzelt u dan zeker niet contact met ons op te nemen via 
clubbrugge-shop@gemaco-group.com.

Zodra U goedkeuring krijgt voor de retour moet U onderstaand document correct invullen en bij de retourzending voegen.
Retourformulier_herroeping_FCB_NL.pdf

 

Wilt u een artikel terugsturen?

Dan vragen wij u het volgende stappenplan te volgen. Zodat wij uw retour zo efficiënt mogelijk kunnen afhandelen.

  • - Meld onze klantendienst dat u een artikel wilt retourneren via mail binnen de 14 dagen na levering
  • - U ontvangt via e-mail instructies voor het retourneren van het artikel
  • - Vermeld de reden
  • - Voeg de per e-mail ontvangen bestelbevestiging bij het pakket
  • - Stuur het artikel terug naar het retouradres. De kosten worden door u gedragen
  • - Na ontvangst en goedkeuring, stuurt Club Shop u een ontvangstbevestiging via e-mail
  • - Indien Club Shop uw zending goedkeurt wordt het artikel terugbetaald of ontvangt u een kortingsbon voor clubshop.be

 

Wilt u een artikel ruilen?

Dan vragen wij u het volgende stappenplan te volgen. Zodat wij uw zending zo efficiënt mogelijk kunnen afhandelen.

  • - Meld onze klantendienst dat u een artikel wilt ruilen via mail binnen den 14 dagen na levering
  • - U ontvangt via e-mail instructies voor het ruilen van het artikel
  • - Vermeld het gewenste artikel, de kleur en maat 
  • - Stuur het artikel terug naar het retouradres. De kosten worden door u gedragen
  • - Na ontvangst en goedkeuring, stuurt Club Shop u een ontvangstbevestiging via e-mail
  • - Indien Club Shop uw zending goedkeurt wordt het nieuwe artikel, indien voorradig, zo spoedig mogelijk verzonden

 

Wanneer ontvang ik mijn terugbetaling?

Wanneer we uw goederen, in ongebruikte staat en in originele verpakking terug hebben ontvangen, zullen we de terugbetaling uitvoeren. 

 

Kosten

De kosten voor het opsturen van een artikel zijn voor uw rekening. Niet gefrankeerde zendingen of rembourszendingen worden geweigerd.

 

Garantie & vervangingen

 

Krachtens de wet van 1 september 2004 betreffende de bescherming van de consumenten bij verkoop van consumptiegoederen heeft de consument wettelijke rechten. Met name bestaat er een wettelijke waarborg van conformiteit van de goederen, welke is opgenomen in de artikelen 1649bis en volgende van het Burgerlijk Wetboek. Deze wettelijke garantie geldt vanaf de datum van levering aan de consument. Elke commerciële garantie laat deze rechten onverminderd.

Beschadigd of verkeerd artikel? Verwittig onze klantendienst via clubbrugge-shop@gemaco-group.com en stuur enkele foto’s door van de beschadigde of verkeerde goederen. Wanneer uw aanvraag goedgekeurd is, zullen wij het nodige doen om dit recht te zetten. De pick-up en levering van de correcte goederen zullen u niet aangerekend worden.

 

Bestellen

 

Product zoeken

Selecteer een product op de homepagina of gebruik de navigatie van de website om interessante producten te zoeken. Bovenaan de shop kan u een menubalk vinden met de verschillende productcategorieën. Via deze menubalk kan u meer gericht naar producten zoeken. Links bovenaan kan u een zoekveld terugvinden waarin u zoektermen kan ingeven. Om meer informatie over een product te bekijken, klikt u op de naam van het product van uw keuze. Op deze pagina vindt u onder andere:

  • - een foto van het product
  • - informatie over het product
  • - de prijs van het product
  • - de voorraadstatus van het product

 

Een bestelling plaatsen

Om een product te bestellen, duidt u aan hoeveel stuks u wenst te bestellen en klikt u op de knop “Toevoegen aan winkelmandje”. Het product en het aantal wordt daarna toegevoegd aan uw winkelmandje. Het winkelmandje is een onderdeel van onze shop waar u de producten in kan opslaan die u wenst aan te kopen of te bewaren. Rechts bovenaan vindt u een knop om rechtstreeks naar uw winkelmandje te gaan en af te rekenen. Daarna volgt u stap voor stap het verdere aankoop- en betalingsproces. Abonnees kunnen gebruik maken van hun 10% klantenkorting door het Reservation ID van hun abonnement in te geven als kortingscode. Deze korting is enkel van toepassing voor particulieren.

 

Betaling, prijzen & promoties

 

Hoe veilig is online betalen?

Zeer veilig! Voor veilige online betalingen werkt clubshop samen met het Belgische bedrijf Ogone. Als marktleider op gebied van online betalen bij e-commerce garandeert Ogone u een 100% veilige afhandeling.

Of u nu bancontact, visa of een andere methode gebruikt, de transactie gebeurt steeds via een met verschillende firewalls beveiligde site rechtstreeks tussen Ogone en de koper. Noch clubshop noch derden krijgen uw kaartnummer of andere informatie te zien. Ogone verifiëert o.a. de geldigheid van uw kaart, kaartnummer en toegangsrechten van uw kredietkaart en geeft bericht aan clubshop wanneer alles in orde is en de betaling zal uitgevoerd worden. Zo wordt uw bestelling onmiddellijk bevestigd. Na de bevestiging van uw bestelling zal Gemaco uw goederen zo snel mogelijk laten verzenden.

 

U kan probleemloos betalen met:

  • - Bancontact/Mister Cash
  • - Visa
  • - Mastercard
  • - KBC Online
  • - Dexia Direct
  • - ING

Er zullen bij uw betaling geen transactiekosten aangerekend worden.

 

Factuur

Wenst u voor uw aankoop een factuur te ontvangen, dan dient u dit aan te duiden bij het plaatsen van uw bestelling. Bij het invullen van uw gegevens kunt u de optie “Facturatiegegevens” aanvinken waarna u de bedrijfsnaam en een geldig BTW-nummer kunt opgeven. De factuur wordt u achteraf (na levering van uw bestelling) toegestuurd via e-mail. Facturen worden enkel opgemaakt indien een geldig BTW-nummer wordt opgegeven. Heeft u vragen over uw factuur, dan kunt u een e-mail sturen naar onze klantendienst.

 

Geschillen

 

Heeft u een klacht over een aankoop maar wilt u geen rechtszaak aanspannen? Dan kunt u proberen om via het Europees platform voor de regeling voor onlinegeschillenbeslechting tot een oplossing te komen. Het adres van deze website is: http://ec.europa.eu/odr/

Via deze website, ontwikkeld door de Europese Commissie, kunnen u en de ondernemer een geschillenorgaan zoeken en vervolgens de procedure doorlopen om tot een oplossing voor uw klacht te komen. Belangrijk: U kunt dit systeem alleen gebruiken voor klachten over aankopen via het internet.