Verzenden & Retourneren

Verzending & levering

Wanneer wordt mijn bestelling verstuurd?

Na ontvangst van uw bestelling en betaling wordt uw order zo snel mogelijk klaargemaakt voor verzending. Alle bestellingen worden verstuurd vanuit België door de firma Bleckmann in partnership met Club Brugge. Alle leveringen zullen uitgevoerd worden door BPost of UPS in opdracht van Club Brugge. De producten die beschikbaar en in voorraad zijn op de Club Brugge Webshop zijn meteen leverbaar tenzij anders vermeld. Indien een artikel na uw bestelling toch niet in voorraad zou zijn, zal u hiervan per mail op de hoogte gebracht worden. U kan opteren om te wachten tot het product terug op voorraad is of een alternatief product/cadeaubon van dezelfde waarde kiezen.

Wat is de levertermijn?

  • Voor niet-gepersonaliseerde artikelen geldt het volgende: Voor 14u besteld, volgende werkdag in huis.
  • Gepersonaliseerde shirts zullen binnen de 4 werkdagen geleverd worden. Opgelet, deze zijn na bestelling niet inruilbaar!
  • Andere gepersonaliseerde items (mokken, dekbedden & kussens, hoesjes, muismatten, schorten en zwemtassen met extra bedrukking) zullen binnen de 10 werkdagen geleverd worden.

Gepersonaliseerde of bedrukte artikelen kunnen niet worden teruggestuurd of geruild.

Wat zijn de verzendkosten?

Voor elke verzending binnen België zullen € 5 verzendkosten aangerekend worden. Voor bestellingen met een waarde hoger dan €100 én een leveradres in België, zullen geen verzendkosten worden aangerekend. Dit geldt niet voor bestellingen die naar het buitenland verzonden moeten worden.

Voor buitenlandse zendingen (max. 5 kg) hangt de transportkost af van het land van bestemming. Om de exacte kost te weten, kan u contact opnemen met [email protected]

Mijn bestelling retourneren

Dat kan u inderdaad en zonder enig probleem! Als particuliere consument beschikt u over een termijn van 14 dagen na ontvangst van de goederen waarbinnen u kunt verzaken aan uw aankoop. Deze periode van 14 dagen is te rekenen vanaf de thuislevering van de goederen. Gebruik hiervoor het contactformulier of dit document.

Mochten onze producten niet voldoen aan uw wensen, dan kan u dit melden en terugzenden. Als compensatie heeft u de keuze uit andere producten ter waarde van de productwaarde van uw originele bestelling, een cadeaubon of een terugbetaling. Dit verzaakrecht geldt niet voor zakelijke klanten.
Let wel, gepersonaliseerde of bedrukte artikelen kunnen niet worden teruggestuurd of geruild.

Voorwaarden:

  • ongebruikt
  • onbeschadigd
  • het etiket is nog steeds bevestigd aan de kledij

Indien de retourzending aan bovenstaande voorwaarden voldoent, zal Club Shop conform de wetgeving de geretourneerde bestelling onverwijld terugbetalen. Club Shop behoudt zich echter wel het recht om een schadevergoeding te eisen wanneer duidelijk is dat het behandelen van de goederen verder ging dan nodig was om de aard, de kenmerken en de werking van de goederen vast te stellen als consument, waardoor het geretourneerde artikel niet langer geschikt is voor verkoop. U wordt als consument op de hoogte gebracht per mail van:

  • een samenvatting van de schade, onderbouwd met foto's
  • het bedrag van de schadevergoeding
  • de termijn waarin en manier van betalen van deze schadevergoeding
© Copyright 2020 Club Brugge - Made by Polaris DC
Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »